dinsdag 10 maart 2020

Een DHZ garage in Dronten

in Lelystad op de brug
Na een eerste aankondiging van de opening van een doe-het-zelf garage ben ik gaan kijken. Helaas was de zaak nog niet open. Afgelopen week ben ik via het internet weer gaan kijken. Volgens de website was de garage nu wel officieel open. Men verhuurt daar ook gereedschap en zelfs een mig lasapparaat. Handig! Ik heb direct een afspraak gemaakt, om de bus weer eens op de brug te zetten. Dan kan ik de onderkant goed in beeld krijgen en eventueel wat preventief tegen de Italiaanse roestduivel optreden. In de loods lig ik wat moeizaam over de grond te dweilen en is niet alles even goed zichtbaar. Ondanks de enorme looplamp. Ik ga hopelijk dan ook de versnellingsbakolie vervangen. Dan is dat klusje ook achter de rug.
Ik ben blij met een garage hier in de buurt. Vorige keren moest ik in Lelystad zijn. Ik hoop donderdag a.s. goede ervaringen op te doen. Zowel met de garage als met de bus.