vrijdag 20 maart 2020

Even aan mezelf denken

Potverdikkie! De lolly's zijn op! Mijn lolly's. Niet weer op, maar gewoon op. Dat zijn ze al een tijd. Ik vergeet al die tijd lolly's op het boodschappenlijstje te zetten. Meestal neem ik er 's avonds een. Na het eten. Niet altijd. Het hangt (gek genoeg?) van het eten af. Dan krijg ik plots trek in een lolly.
Zo, ze staan nu eindelijk op de lijst. En... ik mag ze zelf uitzoeken! De lekkerste zijn die van nougat met een laagje chocolade er overheen. Maar die zijn lastig te vinden. O, ze zullen best via internet te koop zijn. Maar het liefst koop ik ze in een winkel als Jamin of een met ouderwetse snoepwaren. Op de tweede plaats staan de gewone, knalrode ronde lolly's. Ik heb een tijdje uit nood(?) lolly's gesnoept in de vorm van twee kersen aan een (geknakt) stokje. Die vind ik wel lekker, maar als ik een kers op heb zit ik met een klef stokje aan de andere te sabbelen. Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan plakkerige vingers. Tenzij ze plakken vanwege het kettingvet of de motorolie.