zaterdag 15 maart 2014

Sexy Senseo

De Senseo die ik een paar maanden geleden heb gekocht, ziet er heel mooi uit. Maar over de werking ben ik minder te spreken. Als ik een kop koffie tap, moet ik het kopje vasthouden. Anders trilt dat zo van het apparaat af. Ik ben even op het www gaan zoeken en helaas (of gelukkig -ben ik niet de enige-) zijn er veel klachten over deze Senseo. Hij staat bekend als een apparaat dat erg veel trilt. Het kopje staat ook echt te rammelen en dreigt zo van het platformpje te wandelen. Het (t)rilt niet van de kou, want de koffie zelf is gloeiend heet. En lekker.
Op een forum las ik dat iemand Philips verdacht van een fout in de productie. Daar zouden per ongeluk onderdelen van een vibrator gebruikt zijn.... Het opvallende is dat relatief veel kopers zo'n apparaat toch aanbevelen. Misschien bij mensen die ze niet mogen of voor andere doeleinden gebruiken?