maandag 31 maart 2014

Naar Anna Paulowna


Zondag zijn we in de auto naar de familie Van B te A gereden.  Over de dijk, via Enkhuizen naar Hoorn en dan de A7 richting Den Helder. Bij Slootdorp / Wieringerwerf er weer af. Onderweg had ik een afslag eerder een geel bord gezien, met de aanduiding dat richting Slootdorp afgesloten was. Maar omdat het slechts één bord betrof, dacht ik : dat bord heeft men vergeten te verwijderen. Immers, vorig jaar was men daar ook al met die weg bezig.
Maar het bord had gelijk. We moesten een stukje omrijden, wat met het mooie weer zeker geen straf was. Bij Huize B aangekomen las ik bij de entree over de sfeer. Een waarheid zo groot als een koe. We hebben daar heerlijk in de zon gezeten en flink bijgepraat. Ik ben met Fenna nog gaan wandelen en ze werd in de tuin door Jan aan het werk gezet. We hebben ook heerlijk gegeten, dankzij kok Jan. De terugreis zijn we via Oudesluis en Kolhorn gegaan. Weer een andere route, die ik op de motor al eens eerder heb gereden. Hartelijk dank!