maandag 20 mei 2013

Toch weer over Curaçao

Met Joop en Ruud bij een divi divi boom
Sinds kort ben ik toch maar weer een blog aan het opbouwen over mijn reis naar en verblijf op het eiland Curaçao in de jaren 60. Van het oorspronkelijke blog heb ik helaas geen back-up meer. Die is letterlijk naar de bliksem gegaan. Dus ik moet een beroep doen op mijn geheugen.
Gelukkig heb ik nog een paar zusters die ook hun eigen herinneringen hebben. Iedereen heeft zo zijn /haar eigen beelden uit het verleden en ze leveren vaak verrassende informatie op. Ze roepen bij mij een "O ja!" of een "O, was dat zo?"op. Ik ga hun herinneringen ook in mijn blog verwerken, om een zo compleet als mogelijke weergave te doen. De eerste verhalen en foto's staan er al op. Het blog staat in het lijstje Leuke websites (rechts) onder Op Curaçao.