zaterdag 11 mei 2013

Een vrijdag met verrassingen

Gisteren weer een paar uurtjes tussen de fietsen gezeten. De werkwijze wat bijhouden voor de komende vakantieperiode, waarin men weer een beroep op mij kan doen. Ik heb nieuwe mensen ontmoet en een rit gemaakt naar Almere. Al met al een leuke afwisseling.
Ik was op tijd thuis om voor onze traditionele patatdag. Robert en Carina zouden dit keer komen en daar keek ik naar uit. Tot mijn grote verrassing en blijdschap zag ik opeens Tim en Jill buiten staan. Ze waren met pappa Ben meegereden, die hier bij een leverancier wat moest ophalen. Natuurlijk heb ik direct drie extra borden op tafel neergezet, want zonder eten gaat men hier in principe niet weg.
We hebben fijn bijgepraat. Ik begreep dat Jill komende maandag haar neusamandelen laat verwijderen. Ze is er helemaal op voorbereid. Ze is vaak verkouden en praat veel door haar neus. Tenminste, zo klinkt het dan. Tim zag er erg vermoeid uit. Hij was ergens geweest waar hij tot bijna twaalf uur mocht opblijven. Dat hoefde Tim mij eigenlijk niet te vertellen, want zijn gezicht deed dat al.  Het werd frieten met sla en hamburgers en ijs toe. Ben moest weer p tijd terug naar Dronten, want hij zou gaan oefenen met de band. Robert en Carina vertrokken later in de avond, nadat Jade was aangekomen. Het was bijna weer als vanouds.