zondag 5 mei 2013

Niet in de stemming

Dit keer heb ik de Dodenherdenking hier in Lelystad niet bezocht. Ik ben ook niet op zoek gegaan naar de 5 mei feesten.  Mijn hoofd staat er niet naar. Niets is op dit moment leuk en om dan ook nog eens stil te gaan staan bij andere ellende, zag ik niet zo zitten. Ik heb wat gefietst in de zon en onderweg kennis gemaakt met nieuwe mensen. Dat was even leuk. De rest van de dag ben ik wat rusteloos bezig geweest. Ik begon ergens aan en stopte er maar mee. Ik had gewoon nergens zin in. Oké, muziek. Altijd maar weer die muziek. Het is net als alcohol voor anderen : goed voor zowel goede als slechte tijden. Zonde van die mooie dagen, dat wel. Ze kregen mij niet eens op de motor. Erg hè. Het zal wel weer ergens goed voor zijn. Ik ben er niet ongerust over, hoor. Immers, morgen is weer een dag. 't Zal wel weer goed komen. Net als al die andere keren.