vrijdag 15 februari 2013

Blade Gunner Pistorius

Verboden voor fotomodellen
Beng!! Beng!! "O sorry schat, ik dacht dat je een inbreker was". Zo moet het gegaan zijn, toen blade runner Pistorius zijn blonde vriendin Steeva Steenkamp, een model, in hun woning neerschoot. De Zuid Afrikaanse atleet Pistorius is bekend geworden vanwege zijn deelname aan de Paralympics. Zijn beide benen zijn geamputeerd en vervangen door zogenaamde blades, stalen kunst benen. Met deze blades won hij twee gouden en een zilveren medaille en vestigde o.a. wereldrecords met hardlopen. Aan de politie vertelde hij dat hij dacht te maken te hebben met een inbreker en daarom schoot. Zelfs zonder bril zou ik een inbreker kunnen onderscheiden van een blond fotomodel, maar ja ik heb geen kunstbenen. Tenzij ze net naar een fotoshoot was geweest waar ze als inbreker verkleed op de foto moest en zich niet had omgekleed en zo naar huis is gegaan. Maar dat schijnt niet het geval geweest te zijn. De politie gelooft zijn verhaal niet en gooide Pistorius in het gevang. Dan voel je je als een sprinkhaan in een potje, lijkt me. Dat Beng, beng en neergeschoten worden door een vriend, komt me erg bekend voor :