donderdag 6 september 2018

Veel geleerd

Vandaag heb ik weer veel bijgeleerd. Nee, dit keer geen ellende. Gewoon leuke dingen gedaan en meegemaakt. Vanmorgen heb ik weer veel gespiekt bij onze zoon toen hij aan het werk was. Soms moet ik glimlachen om zijn oplossingen; ze zijn zo simpel, efficiënt en effectief. Soortgelijk werk deed ik dus duidelijk amateuristisch. Haha! Ja, dat vind ik prachtig. Een batterij leidingen en koppelingen op de ouderwetse manier solderen met als sluitstuk dat alles waterdicht is. Geen geklieder met klodders soldeertin, geen scheve leidingen en vooral geen spaghetti-bende. Gewoon mooi strak.
's Middag had ik een interessant gesprek in de huisartsenpraktijk over mijn gezondheid. Ook leerzaam. Niet alleen voor mij ook voor haar, zo liet ze blijken. Al had ik wel even moeite toen wat oude littekens beroerd werden. Ik deed een voorspelling van mijn bloeddruk en mijn hartslag. Beiden kwamen uit. Tja, ik begin mezelf al aardig te kennen.