donderdag 13 september 2018

Endorfine aangemaakt

Vanmorgen heb ik weer wat endorfine aangemaakt. Wat is er nou fijner dan wanneer je een of meer doelen bereikt hebt? Lekker toch? Het is hetzelfde gevoel als wanneer is buiten in de natuur ben of chocolade eet. Haha! Tijdens een therapie leerde ik dat ik moest proberen zo lang als mogelijk te genieten van een leuk moment. Vasthouden, dat gevoel. Terugkijken en nagenieten. Het heeft mij erg veel geholpen. Het bracht me terug naar de situatie voor alle ellende, toen ik ook zo genoot van behaalde resultaten. Zonder op mijn lauweren te gaan rusten, want nieuwe uitdagingen stonden al klaar.
Wat is er mooier dan alles met een zeer tevreden gevoel te kunnen afvinken; af, af, af, af. De endorfine is ook een stimulans om nog meer te gaan doen. Succes als energie voor een leuk leven.