zondag 16 september 2018

9 / 11


Die combinatie heeft een heel andere betekenis voor mij. Het zijn de huisnummers van de woningen op Curaçao, waar wij begin jaren 60 gewoond hebben. Ik kan er nog steeds niet over uit, dat ik daar na 55 jaar weer geweest ben. Geregeld bekijk ik de foto's die wij gemaakt hebben. Ze helpen mij met mijn herinneringen. Het is me opgevallen, dat ik foto's mis. Gewoon vergeten te maken vanwege de emotionele momenten ter plekke. Jammer, maar wellicht nog een reden om misschien nogmaals terug te gaan. De andere reden zou zijn, dat ik een tweede keer wat nuchterder rond zal kunnen kijken. Meer als toerist. Als het kan zou ik dan ook bij onze voormalige buren thuis op bezoek willen gaan.
Naar aanleiding van ons eerste bezoek, zou ik ook elke dag lekker gaan eten in restaurant Plasa Bieu. En toch ook weer kiezen voor hetzelfde hotel, dat veel weg heeft van een vakantie(rijtjes)huisje. Over deze beide zaken zijn we het alle twee eens.