dinsdag 18 september 2018

Prinsjesdag

Het is weer zover. Het jaarlijks terugkerend moment, waarop de regering haar plannen bekend maakt. De koning mag ze voorlezen. Wat een circus. De kabinetsplannen zouden tot dan geheim moet blijven, maar zoals bekend hebben wij al jaren last van onbetrouwbare politici, waarvan de ergste, Rutte, de leiding heeft. Dus zijn ook dit jaar de plannen gelekt. Van een onderzoek hoor ik nooit. Pinokkio Rutte houdt zichzelf en anderen liever de hand boven het hoofd.
Rutte komt jaarlijks vrolijk wapperend met een tien euro biljet naar mij toen. Rutte denkt dat ik niet weet dat ie eerder al 100 euro van mij gejat heeft. Die tien euro mag ik misschien houden, aldus leugenaar Rutte. Ik weet echter zeker dat ik niet alleen die 10 euro weer kwijtraak. Er zal weer een bedrag van zo'n 50 'stiekem' van mij gestolen worden. Via ander maatregelen, die uiteraard niet in de troonrede staan. Rutte zit in Den Haag voor een paar grote bedrijven (Shell en Unilever) en de rijken.