donderdag 14 december 2017

Palestijnse ruitentikker

Ik zat even vreemd te kijken toen ik de beelden zag waarop die Palestijn de ruiten van een of andere eettent stond te vernielen. Niet zozeer de vernieling, maar vooral het aanwezige publiek in de vorm van twee politieagenten verbaasde mij. En ook weer niet. Die twee handhavers van onze wetgeving stond daar als slome minkukels de vernieling te volgen zonder in te grijpen. Als ik die houding vergelijk met die van een agent die een fietser zonder licht aanhoudt, dan zie ik een wereld van verschil. Ik begrijp nog steeds niet waarom die idioot huh?... ik bedoel Palestijn zo zijn gang mocht gaan.
Nog idioter is de argumentatie van de Palestijn. Hij was boos op de regering van Israël vanwege de kwestie rond Jeruzalem. Volgens mij had meneer beter het nieuws moeten volgen en naar een Amerikaanse hamburger of fried chicken tent moeten gaan. En dan de opmerking dat hij niet anti joods zou zijn. Daar geloof ik helemaal niets van. Maar ach, ik houd het maar op misvattingen. De meeste Arabieren hier spreken zeer slecht Nederlands. Zoals te doen gebruikelijk in ons landje is deze agressieveling annex vernieler met zijn theedoekje weer op straat los gelaten.