dinsdag 2 juli 2024

Regen

Gisteravond zijn we naar Hardenberg geweest. Ik was al een tijdje op zoek naar een leveller, zo'n keg om de caravan of camper recht te zetten. Zo'n ding misten we de vorige keer in Lopikerkapel, waar het terrein nogal schuin afliep. We moesten toen een kant van de caravan zelfs met de autokrik op de juiste hoogte zetten.
Op een bekende verkoopsite zag ik een paar gebruikte staan. Helaas was dat toen, in Dronten, nogal ver uit de buurt. Maar nu was het slechts 16 km rijden. Ze stonden nog steeds op de site, vandaar dat we maar even toegeslagen hebben. Het zijn er weliswaar twee, maar we doen er maar 1 in de caravan.
Ik gebruik vaker de postcode van de locatie waar we op dat moment zijn, om te zoeken naar het aanbod van iets. Ik ben niet van plan om stad en land af te reizen voor iets wat ik zoek. Afgezien van Hardenberg zijn ook plaatsen als Almelo, Rijssen, Oldenzaal en Nijverdal niet al te ver van hier. We kunnen een bezoekje combineren met wat sight seeing. 
Naar zeggen gaat het vandaag vooral regenen. Nou en? We gaan straks dan maar in de auto opstap.