woensdag 31 juli 2024

Cijfers

De cijfers die ik heel geregeld zie zijn 555, 606 en heel soms 707. Dat zijn de cijfers van het klokje op mijn nachtkastje. Ze geven de meest voorkomende tijden aan, waarop ik wakker wordt. Als ik 's avonds op een later tijdstip dan 22.00 uur een glas water heb gedronken, zie ik ook 303. 😁
Als ik de lage cijfers 's morgens zie, dan ben ik uitgeslapen. Meestal blijf ik even liggen om de nieuwe dag te programmeren. Er was een tijd waarin ik al op de maandagen plannen maakte voor het komende weekend. Maar ruim 20 jaar geleden begon ik meer per dag te leven. Wat zeg ik? Het begon zelfs per uur.
Inmiddels kijk ik ook wel weer vooruit, al is het niet zover meer. Elke dag is er een, tegenwoordig. Voordat je het weet ben je er niet meer. Tenminste, niet fysiek. Dus pluk ik dagdromend de dagen.