zaterdag 27 juli 2024

Mooi opdrogen

Het klinkt misschien gek, maar ik zie veel mensen die veel jonger dan ik / wij zijn die er veel ouder uitzien! Sinds ik daarop ben gaan letten, valt het erg op. Komt het omdat de jongere generatie minder gezond leeft? Of komt het omdat wij geregeld rijst eten? Ik bedoel : laat eens een zak aardappelen en een baal rijst overwinteren en bekijk de resultaten. 😆 Maar daar zal het ongetwijfeld niet aan liggen. De laatste tijd heb ik al een paar keer gehoord, dat wij volgens anderen er veel jonger uitzien.
Voor mij is dat niets nieuws. Toen ik 18 jaar was moest ik mijn leeftijd vaak bewijzen. Ook naar mijn rijbewijs is vaak gevraagd. Ik heb jaren later ook mijn 65+ pas moeten laten zien, omdat men mij niet geloofde toen ik kaartjes wilde kopen met 65+ korting.