dinsdag 17 augustus 2021

Willeke Alberti en corona

 Willeke Alberti. Ik zie haar nog zo als meisje met haar kruiwagen pa in zwartwit op de vrijdagavond op tv verschijnen. Ze heeft aardig geboerd hoor, daar niet van. Ze is (net als ik) al weer wat ouder en heeft zich laten vaccineren tegen corona. Ze dacht niet meer besmet te kunnen worden, want ze geloofde in De Jonge. Maar ze raakte toch weer besmet en werd ziek. Dus die twee shots werkten niet. Daarom heeft ze in al haar wijsheid besloten niet meer met / voor ongevaccineerden te willen werken / optreden. Want alleen niet gevaccineerden kunnen anderen besmetten, volgens Willeke en De Jonge.
Erg intelligent is Willeke dus niet. Ze is zelf als wel gevaccineerde ook besmet geraakt en zelfs ziek geworden. Ze had ook anderen kunnen besmetten. Met andere woorden het kan andere gevaccineerde ook overkomen. Net zoals bij niet gevaccineerden. Maar die manier van denken is Willeke niet machtig. Misschien moet er maar een liedje over gemaakt worden. Ik blijf uit haar buurt. Zoals ik al heel mijn leven doe. You're no good!