zaterdag 27 juli 2019

Sneue mensen

De windhapper die ik gemaakt heb, heeft geleid tot nogal wat sneue reacties. Niet zoveel als de leuke hoor. Het aantal sneue mensen voert gelukkig niet de boventoon in de reacties. De meeste reacties zijn erg leuk, soms hilarisch en vaak positief. De rest sneu dus. Zo noem ik ze maar. Iemand met een andere persoonlijkheid en/of andere levenshouding had ze misschien als lullig of rotopmerking gekwalificeerd. Ja, ook rotopmerkingen dus over een zelf gemaakte luchthapper. 't Is toch wat. Het zal vast door de warmte komen. Ik zou deze sneue mensen graag uitnodigen voor een ritje in de bus met luchthapper. Maar ik ben bang, dat het niet zover zal komen. De heethoofden zullen vast gaan zeuren over onze kleine bus, die een verkeerde kleur heeft, niet eens een turbo motor in de neus heeft, zonnepanelen noch airco heeft, een saai dashboard met zeer weinig lampjes, relatief goedkoop is en dan ook nog van mensen die nota bene met de kampeerbus op een camping gaan staan. Nee, daar zullen ze voor bedanken. Op een sneue manier natuurlijk. Het maakt voor mij allemaal niets uit. Ik blijf lekker klussen en genieten. Haha! Aan de andere kant : ik ben blij dat ik met mijn gepruts toch ook anderen help, zodat ze even hun hart kunnen luchten. Deze ouwe versleten maar nog stevige bokszak kan daar wel tegen. Oké, ik heb soms gedacht bekijk het maar, doei! Maar ik ben altijd gebleven. Al weer dit nummer? Jaaaa!