maandag 15 juli 2019

Krak zei de waslijn

Wat denk je? Toen we de bus op onze nieuwe plek aan het installeren waren, zag ik aan de achterkant een stuk touw hangen. Oeps! De waslijn!! Ik was helemaal vergeten dat lijntje te verwijderen. Waarschijnlijk omdat er geen was noch knijpers aan hingen. In die toestand verwijder ik niet alleen de was en de knijpers, maar ook gelijk het touwtje. Ik had het uiteinde om een lantaarnpaal gebonden. Als het goed is staat ie nog op z’n plek, want tijdens het wegrijden heb ik niets horen kraken gevolgd door geluiden van slepen of rammelen. We werden trouwens uitgezwaaid en ook de gastheer en-mevrouw heeft blijkbaar geen lantaarnpaal achter de bus zien hangen. Wat stom, zeg. Toen ik zo bezig was met opruimen dacht ik nog aan die waslijn.  Maar ja, toch vergeten…. Liever een lijn die krak zegt, dan een lantaarnpaal. Het valt me mee dat ik niet opeens alleen in de bus op de weg zit. Vanwege het ‘vergeten’.