zondag 14 juli 2019

Aan de wandel

Afgezien van fietsende vakantiegangers zien we hier ook mensen lopen. Wandelen met een rugzak of zelfs een complete vakantie-uitrusting. Voor wandelaars dan. In deze omgeving heb ik al veel bordjes gezien die bedoeld zijn voor wandelaars.
Vanmiddag kwam een vrouw met een hondje op de camping aan. Ze had stevige stappers aan. Het hondje was gewoon op zijn blote pootjes. Zij had een flinke bepakking op de rug, haar hondje niets. Ze groette vriendelijk, het hondje zei niets. Toch wel stoer om op die manier je vakantie door te brengen. Al weet ik niet in hoeverre ze ook liftend de routes aflegt. Ze is weliswaar alleen, maar ze is tamelijk flink van postuur. Dat zal menig kwaadwillende wel afschrikken. Ze staat stevig op de benen en een trap met zo’n schoen staat gelijk aan een trap van een trekpaard. Dus ik groette haar vriendelijk terug. De vrouw zette vrij vlug een dubbeldakstent op, terwijl het hondje, met een outfit als onze Fenna, toekeek. Daarna verdween ze in de doucheruimte. Zonder hondje. Al weet ik dat niet zeker, want ze nam een grote tas mee. Nu ik dit zo schrijf, krijg ik het gevoel achter de geraniums te zitten. Haha!