zondag 17 juni 2018

Wat zijn die feministen stil

Dat gedoe rond de transgenders en genderneutraliteit leidt tot mijns inziens vreemde toestanden. Zo zag ik een stukje atletiek, waarin atleten met een duidelijk mannelijke lichaamsbouw tegen echte vrouwen liepen. Dat die 'mannen' wonnen was nogal logisch. Ze stonden zelfs nog te juichen. Zielig hoor. Al met al een idiote toestand. Gek dat geen van de vrouwen protesteerde. Van de kant van de feministen hoor ik overigens ook niets over dit soort vreemde toestanden. Nu gaat het nog over atletiek. Maar hoe zit het straks met andere sporten? En wat als iemand straks moet worstelen tegen een beer. Een beer? Ja, want straks zijn er mensen die zich (als) een beer voelen. Of een gorilla. En hoe zit het met douchen na de wedstrijd? Vroegâh (zei opa) viel dat soort gedoe onder idioterie. Mijn pa zou zeggen : "Ze lijken gek geworden." Daar sluit ik me bij aan. Het geslachtsdeel is en blijft wat mij betreft bepalend. En anders moeten ze maar hun eigen cluppie oprichten.