zondag 17 juni 2018

Echt op vakantie


Het begint langzaam maar zeker tot me door te dringen, dat ik op Curaçao geweest ben. Het leek alsof ik in een roes de reis beleefd heb. Ik heb inmiddels heel vaak de foto's (zo'n 300, samen met die van Sonja's camera) bekeken en telkens weer ontdek ik nieuwe dingen. Telkens weer de gedachte van "O ja!". Als ik naar de foto's kijk, ervaar ik de afbeeldingen die ik zie wel als leuke vakantiefoto's.
Ik zou best nog een keer terug willen. Maar dan niet vanwege een oude belofte, maar voor een echte vakantie. We hebben immers nog niet alles van het mooie eiland gezien. Ik zou dan graag thuis op bezoek willen gaan bij onze voormalige buren. Wat hotel betreft, wordt het dan weer de Trupial Inn. En elke dag eten bij Plasa Bieu. En dan eerst de funchi met vis. Mmmm!