maandag 25 juni 2018

Fotoalbums maken

Jammer van het mooie weer. Maar ik wil per se nog een paar fotoalbums maken. Dat is meer werk voor dagen met minder goed weer. Het worden weer fotoalbums op mijn manier, dus veel tekst met een paar foto's. Het gaat in beide gevallen over Curaçao. Ik wil een album maken van de periode 1961 tot 1964 toen we op dat eiland woonden en een van het afgelopen verblijf daar. Ik zou ook één groot album kunnen maken en de beide periodes daarin combineren. Dan zou ik willen gaan voor een mix van verhalen en geen deel jaren 60 en een deel 2018. Misschien als concept het jaar 2018 als uitgangspunt met flashbacks naar de jaren 60. Ja, ik denk dat ik het maar zo doe. Scheelt weer ruimte op de boekenplank. Haha! De verhalen pluk ik van de beide blogs. Dat scheelt weer veel denk- en typewerk. Ik ben niet zo'n type dat het wiel wil uitvinden.