zondag 24 juni 2018

Hij was maar een kamper

Zoals je weet puzzel ik graag. Toen ik met een puzzel bezig was, zag ik op de pagina ernaast een kop die mijn aandacht trok. Ik las het artikel en schudde toen meewarig mijn hoofd. Het betrof een vrouw die volgens haar een leuke, lieve, behulpzame man trof. Stukken beter dan al die andere macho's die bier dronken en verder niet echt in haar geïnteresseerd waren. Maar toen ze bij die aardige man op bezoek ging, liet ze hem weer als een baksteen vallen. Want..... hij woonde in een stacaravan op een park met familie van hem! Ze schaamde zich en weet niet hoe ze zoiets aan haar familie moet verkopen. Aan het eind waagt ze het ook nog om de lezer advies te vragen.
Tja, dan zeg ik : "Misschien helpt dit videootje je op weg." Maar het kan zomaar zijn dat ze ook dit gedrag heel gewoon vindt.