vrijdag 15 juni 2018

RTL orgie

RTL was ooit een leuke zender. Maar de teloorgang neemt alsmaar grotere vormen aan. Wat een saaie programma's. En telkens weer die RTL koppen in beeld. Er is geen RTL programma waar het bekende kliekje van Nederlandse artiesten, acteurs, presentatoren en voor mij veel onbekenden die toch bekend schijnen te zijn telkens weer opduikt. Of het nou RTL late night is of een of ander spelletjes programma. Tja, dan raak je als kijker snel uitgekeken. Laatst zag ik Umberto Tan zijn baas John de Mol ontvangen in zijn programma. Ik dacht eerst "straks gaat Umberto zijn baas vol in beeld staan p..pen". Wat een opzichtig, overdreven slijmerig gedoe zeg. Ik snap best dat zijn programma een grote flop geworden is. Om het uur moet ik gaan zappen om te voorkomen weer in zo'n RTL orgie terecht te komen met de hele cast en bemanning van die zender. Gelukkig zijn er tegenwoordig erg veel zenders en hoef ik me te beperken tot het RTL nieuws. Overigens hebben onze nationale zenders ook zo hun vaste kringetje met ja-knikkers. Ook daar kan ik beter wegblijven.