maandag 12 augustus 2024

Dat hebben we ook weer gehad

Gisteren was het de laatste dag van de OS in Parijs / Frankrijk. Ik heb er weinig van meegekregen, want ik heb de Spelen geboycot. Dat was vanwege de deelname van Israël en helemaal toen met het christelijk geloof de spot gedreven werd. De Islam is wat dat betreft beschermd. Waarom zo'n misplaatste en beledigende vertoning op een internationaal sportevenement?
Maar ik heb gezondigd. In een flits zag ik de Italiaanse dames de finale volleybal spelen tegen de Amerikaansen. Dat was schitterend spel wat de Italiaanse vrouwen lieten zien. Ik heb niet d ehele finale gezien, want tijdens de tweede set werd ik dus wakker geschud. Maar goed, de rest kreeg ik via het internet mee in de vorm van titels van video's.
Nu de OS voorbij zijn, gaat men nu eindelijk de Joden eens aanpakken? Ze blijven maar doorgaan met hun genocide.