zondag 18 augustus 2024

Een weekje thuis

Komende week ga ik de caravan schoonmaken. Daar had ik gisteren totaal geen zin in. We waren na het middaguur aangekomen en toen was het voor mij te warm. Veel mensen kijken nog vreemd op van het feit, dat ik niet zo goed tegen de warmte kan. Soms wordt er gelachen, omdat men denkt dat ik een grapje maak.
Deze week ga ik ook nog wat klusjes in de caravan doen. Afgezien van de schoonmaak willen we een combirollo plaatsen, het afvalbakje moet goed aan de onderdeur worden gemonteerd en hier liggen nog wat spullen die (na schoongemaakt te zijn) terug in de hut moeten.
Ik weet nog niet wat de week ons verder zal brengen. Al heb ik wel gezien, dat twee weken afwezigheid hier en daar flink veel onkruid heeft doen ontstaan. De week erop zitten we in een huisje. Met een hond en een paar katten. Dus als oppas. Het is weer eens wat anders. Eerst maar even weer op gang komen.