donderdag 15 augustus 2024

Een heks in een caravan

O, wat erg! Van een stel dat hier verblijft in een caravan gaat de 'vrouw' geregeld flink tekeer tegen de man. Ik snap niet dat die man bij haar blijft. Ze snauwt en schreeuwt constant naar hem, omdat hij schijnbaar alles verkeerd doet. Ze was net een zeer boze moeder die haar kind uitfoeterde bij alles wat ie deed. Vorige week was meneer het gras aan het maaien. Toen kreeg ie ook al constant negatief commentaar. "Hier jij! Je bent dit vergeten!", hoorde ik haar een paar keer schreeuwen. Ik zou zegen : "Mens, doe het zelf!" Of ik was met de maaier per ongeluk over haar voeten gereden. Ik bedoel, als je dan nooit iets goed doet, doe het dan ook goed. 😂   Ze waren vanmiddag een voortent aan het opruimen. Er ging volgens de Kenau weer niets goed. Ze was weer schaamteloos aan het schreeuwen. Ik zat erop te wachten, dat ze haar man klappen ging verkopen. Ik snap die man ook niet hoor. Ik bedoel, hij liet zich zo kleineren terwijl andere gasten in hun luie stoel voor hun tenten het schouwspel gadesloegen. Die vrouw deed ons aan iemand denken. Misschien was het een zus.
Ik vroeg me af wat er zou gebeuren, indien ik de arme man in haar aanwezigheid wat vragen zou stellen. Vragen als "Hoe is het nou om met zo'n betweterige schreeuwlelijk vakantie te vieren?"