maandag 17 augustus 2015

Een druilerige maandag

Het zal voor velen erg tegenvallen vandaag. Einde vakantie en op een druilerige maandag weer aan het werk. Ik dus niet, want ik werd pas om half negen vanmorgen wakker. Velen waren toen al weer aan het werk of naar school. Haha! Overigens herinner ik me geen nare maandagen voor wat naar werk gaan betreft. Een nieuwe week met nieuwe kansen, was steevast mijn gedachte.
En wat het weer betreft denk ik maar zo : de regenton is weer vol, de hitte is voorbij en het is rustiger op straat. Net als gisteren is zo'n natte dag ook goed om binnen weer eens wat te doen. Geen verbouwing hoor, maar kleine klussen. Zoals het ophangen van een FM antenne, de eettafel wat aanpassen en wat opruimwerkzaamheden. En natuurlijk het huishouden, dat in een kleine woning als deze zo gepiept is. Daarna heb ik erg veel tijd voor mezelf.
Voor vanavond staat stamppot bietjes op het menu met een balletje gehakt. Maar voor het zover is, heb ik nog e.e.a. te doen.