maandag 7 januari 2013

Net lente

Gisteren, zondagmiddag, heb ik met mijn zus Rita een lange wandeling gemaakt over het strand van Noordwijk. Maar voordat ik daar was moest ik eerst door een somber landschap en over een haast lege snelweg richting de Randstad. Bij Schiphol, vreemd genoeg na het uitkomen van de tunnel, scheen de zon! En dus in Voorhout ook. Bij de boulevard was meer dan voldoende parkeerruimte. Er was nauwelijks wind (vreemd aan zee) en met de drukte viel het dus ook reuze mee. Het leek wel lente op die 6e januari 2013. We hebben beiden onze jacks uit gedaan en liepen lekker in onze trui in de zon door het zand. Eigenlijk had ik Fenna mee moeten nemen. Er waren veel honden, die zich flink uit de naad renden en met elkaar dolden. Echt iets voor Fenna. Ik had haar graag na afloop bekaf de auto in willen hijsen. Zelf heb zo genoten, dat ik geen moment gedacht heb om een foto te maken!
Na zo'n twee uur wandelen en bijpraten reden we terug naar Voorhout. Daar genoten we van een kop soep en stokbrood. Gezelligheid ken geen tijd en dus ging ik wat later dan gedacht weer terug naar Lelystad.