dinsdag 1 januari 2013

De Jaarwisseling

De Jaarwisseling verliep wat mij betreft niet naar wens. Het nare voorval met Fenna heeft geleid tot een paniekerige hond, die de hele Oudejaarsavond erg onrustig was. De rustgevende tabletten, die ik op de valreep gekocht heb, ten spijt.
Mike kwam met een aantal vrienden het 2012 uitzwaaien en dat was gezellig. Na het bekende champagneglas gingen de jongelui naar buiten om vuurwerk af te steken. Zelf ben ik naar een Nieuwjaarsreceptie van buurtgenoten geweest. Het was erg gezellig en leuk, om hen bijeen te zien! Om die reden was ik pas tegen drie uur in de ochtend weer thuis. Dat was dus wel een aardige start van 2013, al kan het altijd beter. Voor de rest is het afwachten. Ook al ben ik niet bijgelovig, het is wel het 13e jaar in 2000. Maar ik ga ervoor!