maandag 17 oktober 2022

The Fat Man

Het was wat eten betreft een gemakkelijk weekend voor ons beiden. Vrijdag was het patatdag en dit keer hoefde ik niet te frituren. Toen Luuk opgehaald werd, was er patat gekocht. En zo genoten we gezamenlijk weer eens van de patatdag. Zaterdag was een gemakkelijke dag. Er was nog een halve bloemkool met kaassausje over. Dus sprake van koken was het toen ook niet. Gisteren hebben wij uitgebreid Indisch gegeten. In Nieuwegein bij onze jongste zoon en zijn vriendin. Het was erg lekker. Ze hebben alle gerechten zelf gemaakt. Ik keek er van op. Voor de rest zeg ik maar niets over mezelf na zo'n verwen-weekend. Ik moest even denken aan een liedje uit mijn jeugd. Toen mijn pa o.a. muziek van Fats Domino had. Diens eerste hit schalde geregeld door de huiskamer.