zondag 30 oktober 2022

Normale tijd

Men noemt het wintertijd, maar voor mij is het de normale tijd. Vreemd dat men om 3 uur 's nachts de klok een uur terugzet. Wie staat er nou 's nacht op om zoiets te doen? Alleen mensen die onze overheid strikt gehoorzamen.
Vanmorgen was ik dus ruim een uur 'te vroeg' wakker. Alles kwam een uur te vroeg, ook mijn trek in een ontbijt. Het is wel heerlijk weer geworden. Een zachte herfst noem ik dat. Tegenwoordig heet het klimaatverandering. Niet iedereen is vroeg wakker. En anderen worden niet eens meer wakker. Afgelopen week bijvoorbeeld is Jerry Lee Lewis overleden. Hij is de zoveelste artiest die ons verlaat. Eerder dit jaar hoorde ik van het overlijden van Susan Jacks, van The Poppy Family; Which way you're going, Susan? En zo zijn er meer overleden. Een generatie die langzaam verdwijnt. Een deel van de veel jongere generatie verdwijnt ook. Op en in een niet normale tijd. De overheden willen er liever niet over spreken. Dus gaan mensen zelf op zoek. Veel onafhankelijke deskundigen zoeken de oorzaak in de Mrna vaccins.