dinsdag 26 maart 2013

Hij doet het!

Mijn zwager had gelijk : het splinter nieuwe draadloos modem werkte niet goed. Dat bleek ook in de winkel. Ik heb het omgeruild voor een ander en kreeg de welgemeende excuses erbij. Op naar huis met mijn nieuwe aanwinst. Thuis eerst het glasvezel modem maar even uitgezet. Na een wachttijd weer ingeschakeld, het nieuwe draadloze modem gekoppeld en ingeschakeld. Toen eerst maar de kabelverbinding getest. Ik sprong een gat in het plafond, toen ik op de website van Sitecom terecht kwam! Jippiéééé!
Daarna heb ik het laptop overgeschakeld op draadloos. En ja hoor, na het intoetsen van het wpa wachtwoord, verscheen mijn startpagina. Ook de andere computers doen het zowel draadloos als bekabeld. Hè hè, toch gelukt. Nu nog de telefoon. Vanaf het glasvezel modem kan ik wel bellen, maar ontvangen gaat nog via KPN.