zondag 8 december 2013

De trein gemist!

Een jaar lang heb ik er naar uitgekeken. Naar een rit met de nostalgische trein de Blokkendoos. Helaas ging de rit tijdens de opening van de Hanzelijn niet door vanwege de weersomstandigheden toen.Er waren wat sneeuwvlokjes gevallen en het hele land was in rep en roer.. Maar men had beloofd dat deze alsnog gemaakt zou worden. Ik had een gratis kaartje gewonnen en zo'n ritje leek me wel wat.
Al die maanden erna heb ik websites en het nieuws gevolgd. Ik kreeg zelfs tips. In het voorjaar werd gewag gemaakt dat de rit in de zomer alsnog zou plaatsvinden. Maar gedurende de afgelopen zomer : nog steeds geen ritje Lelystad - Zwolle.
Door de drukte en mijn ziekte en vooral mijn betraande ogen, heb ik het nieuws niet zo scherp meer in de gaten gehouden. En wat denk je? Lees ik gisteren dat gisteren de ritjes alsnog gemaakt zijn! Duizend bommen en granaten! *#$%^&!! Ik kan dat lang bewaarde kaartje nu in de papiercontainer kwakken. Wat een pech en vooral teleurstelling.