Ondanks mijn rui 30 jaar ervaring in de IT lukt het mij zelfs soms niet om iets via een website te bestellen. Zo'n website is een en al ergernis. Zo probeerde ik een keer een extra Digitenne ontvanger te bestellen. Ik volgde daarbij keurig de begeleiding via het scherm. Maar uiteindelijk kon ik alleen een complete set bestellen á €18 / maand met een extra ontvanger. Dat resulteerde in een flink bedrag (inclusief installatie) plus de €5 per maand voor de extra ontvanger. Ik hoopte in het boodschappenwagentje de 'basis set' te kunnen verwijderen, maar dan ging dus niet. Dus ik contact gelegd met de chatbot. Dat ding begint mij al mijn gegevens op te vragen, terwijl ik ingelogd ben! Maar goed, ik heb ze toch maar verstrekt. Na al die dubbele info kon de chatbot mij ook niet verder helpen. Ik heb toen maar gevraagd of ik gebeld kon worden. Ik werd direct(!) gebeld en zie, de bestelling was binnen 5 minuten geregeld. De medewerker gaf toe, dat de site op dit punt in gebreke is. En de website? Die wordt zeker weten niet aangepast.