vrijdag 26 januari 2024

Bevestigingen

Als ouder iemand heb ik zo mijn bedenkingen tegen de veranderingen op politiek en maatschappelijk niveau. Soms vraag ik me af in wat voor een rare en af en toe gevaarlijke wereld wij leven. Ondanks de vele bewijzen om me heen, wil ik er eigenlijk niet aan.
Er zijn programma's op de tv, o.a. dating, waarin mijn gedachtes op dat gebied door nota bene jongeren bevestigd worden. Diverse keren heb ik al zo'n tiener of twintiger horen zeggen, liever geen kinderen wil. Of er wordt getwijfeld. Met als reden : het is geen mooie wereld meer om in te leven. Af en toe wordt gezegd : "Ze zullen zo'n mooie jeugd als ik gekend heb niet meemaken." In wezen erg triest als ik jonge mensen dergelijke uitspraken hoor doen. Ze zien geen goede toekomst voor de komende generatie.
Er is tegenwoordig zoveel onrust in de westerse landen in het algemeen en Europa in het bijzonder. Er zijn deskundigen die een burgeroorlog verwachten, een verzet tegen de elite en z'n plannen. Ze beschouwen politici als Rutte, Scholz, Macron en ook Biden als marionetten, bedrijfsleiders van de elite. Ze voeren hun opdrachten uit. Vandaar de toename van 'domme' en zwakke leiders. Het moeten gewillige speelballen zijn van de elite. Vandaar dat de elite van het koninklijk huis zich plots ook gaan bemoeien met maatschappelijke en financiële kwesties. leden van het WEF schamen zich er niet voor om publiekelijk uitspraken te doen, waar een normaal mens zich voor zou schamen. Zoals het decimeren, chippen en controleren van de bevolking en hen enkel willen alten leven op hun producten, waaronder kunstvlees en insecten. Brrrr.