zondag 11 juni 2017

Op je beurt wachten

Ik blijf het een vreemd verschijnsel vinden. Ik stond als klant 2 bij de balie te wachten. Een meneer voor mij werd geholpen. Totdat de telefoon ging. De receptionist onderbrak zijn hulp aan de klant en nam op. Daarna begon hij doodleuk een heel gesprek te voeren met de beller! Na verloop van tijd draaide de klant aan de balie zich geërgerd om , keek mij aan en trok zijn wenkbrauwen op. Achter mij stond nog een klant te wachten. Hij mopperde iets onverstaanbaars. Het gesprek had meer weg van een privé babbel dan een zakelijke.
In onze winkel werd een beller in de wacht gezet, totdat alle klanten die voor hem waren geholpen waren. Gewoon ieder op z'n beurt. Dat werd zo'n beller netjes medegedeeld en dan was het aan hem om te beslissen of ie bleef 'hangen' of niet. Tja, die telefoon die weet wat.Veel mensen kunnen neit omgaan met dat apparaat.