dinsdag 1 september 2015

Humberto Tan

Vond het nodig om een 'rapper'uit te nodigen in zijn tv show. Misschien dalen de kijkcijfers van meneer Tans show (ik kijk alleen even naar wie er komt) en deed Umberto daarom een rare sprong. Het is sinds de jaren 80 zo, dat wie een criminele inslag heeft en niet in de gevangenis wil belanden, gaat rappen. Onder het mom van 'muziek' gooit men er dan allerlei beledigende en opruiende teksten tegenaan. Het nare is is dat die rappers ook fans hebben. Soort zoekt soort, zal ik maar zeggen.
Bij Umberto zat dus ook zo'n ventje, wiens ouders verzuimd hebben hem op te voeden. Geen respect, beledigen en een grote waffel. Umberto zei dat ie Lil Kleine heette, maar volgens mij was het (om maar even naar rappers niveau af te zakken) Kleine L*l.
Humberto Tan vond ik tot dan een nette, beschaafde presentator / gastheer. Maar misschien heb ik me toch vergist.