donderdag 1 augustus 2019

Een raadsel

Vanmorgen overkwam mij het weer. Het gebeurt vaker de laatste tijd. Als ik een woord invul van een puzzel, eindig ik met verkeerde letters. Zo moest ik bijvoorbeeld het woord AFVOER noteren. Ik zag pas later, tijdens het invullen van andere woorden, dat ik AFVOOE geschreven had. Dat is toch raar? Ik weet het woord en ken de schrijfwijze en toch schrijft mijn hand iets anders. Dit dus overkomt mij de laatste tijd vaker; ik eindig met verkeerde letters. Verder heb ik geen last met lezen, maar ja dat doe ik toch nauwelijks. Haha! Misschien krijg ik last van ouderdoms-dyslexie. In de meeste gevallen wordt ie veroorzaakt door een hersenbeschadiging of zo. Dat zou ook nog kunnen. Ik heb zo vaak mijn hoofd gestoten. Dus mocht je een raar woord zien, dan kloppen enkel de twee laatste letters niet.