zaterdag 7 september 2024

Oranje en klappen

Omdat vandaag het Nederlands elftal speelt, geeft een brandstofleverancier extra korting op de literprijs. Voor mij is dat het enige pluspunt van Oranje. Het is niet zo dat wij altijd met tanken wachten totdat Oranje speelt. Zo erg is het ook weer niet. We gooien de tank meestal vol zodra we weer thuiskomen. Als we Oranje tanken scheelt het wel. Vandaag is weer zo'n Oranje dag. De literprijs voor Euro is €1,789. Waarom altijd weer die 9 aan het eind begrijp ik niet zo goed. Is het soms prijspsychologie? Ik ga gewoon uit van € 1,79 en dus €1,80. 😁
Bij het tankstation hoorde ik klappen geluiden. Toen ik zoekend met mijn nog goede oor omkeek, zag ik iemand op een koplamp slaan. De ene deed het wel, de ander niet. De laatste kreeg klappen. De lamp sprong zowaar aan. Als ik vroeger als kind 'het' niet deed, kreeg ik ook klappen. 😂En dan deed ik het ook weer wel. Dus klappen werken wel.