woensdag 18 september 2024

Zo erg

* Over verslaving : ".... Als ik ziek zou zijn, dan zouden de kinderen aan mijn ziekbed de stekker van de beademingsapparatuur eruit trekken. Om hun telefoon op te laden."
* Een soort retorische vraag. Vrouw tegen haar man : "Zeg iets wat een vrouw niet kan en een man wel!" (gevolgd door een avond stilte van de man...) 😅
* Vraag van hongerenden : "Waarom krijgen gevangenen eten en drinken en daklozen en armen niet?"
* Man : "Ze zeggen dat vrouwen goed zijn in multitasken. Dus zei ik : "Ga zitten en houd je mond!""
* "Ik was het lievelingetje van mijn moeder. Mijn hele leven al", zei de 40 jarige dochter trots. Maar toen ze haar zieke moeder in huis nam, was zij haar na 3 weken al weer zat.
* Het op afstand doen laten ontploffen van piepers, geeft aan welke de mogelijkheden zijn ten aanzien van de mobiele telefoon. Omdat de piepers in China gemaakt zijn, moest dat vanwege de politieke correctheid natuurlijk ook even gemeld worden.
* De Democratische regering van de VS roept dat geweld niet geaccepteerd wordt. Ten tijde van de vele plunderingen, geweld en vernielingen, zwegen de Democraten. Naar mijn weten is daar nooit iemand voor gestraft.