woensdag 18 september 2024

Dag scooter!

In 2016 kochten wij beiden een gemotoriseerde tweewieler. Zij een bromscooter ik de Hanway 50 Raw Caferacer bromfiets. Helaas begon de reuma ons parten te spelen. Zelf kreeg ik steeds meer last van mijn handen en schouder. Het rijden op de Hanway deed ik minder dan ik verwacht had. Dus verkocht ik de fraaie bromfiets aan een jonge enthousiasteling. De koper heeft mij nog via e-mails een tijd op de hoogte gehouden van het wel en wee van de Hanway.
Vandaag is de bromscooter verkocht. Er stond krap 2.300 km op de teller. Dat betekent dat er jaarlijks zo'n 300 km meegereden is. Al is dat aantal afgelopen jaar fors gedaald. Het arme ding stond meer stil dan dat het reed. Dus besloten we de BTC ook weg te doen. Vandaag namen we afscheid van de verder betrouwbare tweewieler. De keren dat ie gebruikt werd, was het starten en rijden.