dinsdag 17 september 2024

Te nuchter en te oud voor

Als ik met iedereen rekening zou moeten houden wat dat gender e.d. gedoe betreft, mag ik wel een database in mijn zak hebben. Dan kan ik voordat ik iemand aanspreek eerst controleren op de naam, de aanspreektitel en of ik daarbij vreemde geluiden of bewegingen zou moeten maken. Als iemand beweerd een labrador te zijn, dan moet ik zeker met mijn staart kwispelen. 😂
Ergo : opa doet niet mee aan al die flauwe kul. Ik noem mensen die ik ken gewoon bij hun naam of zeg hooguit mevrouw of meneer. Dat is alles. Ik bedoel voor al die onzin ben ik te nuchter en om alles te onthouden ben ik te oud. Als je jezelf een blauw konijn vindt, prima. Maar voor mij heet je nog steeds hetzelfde. Ik geen zin heb om paardensla voor je te gaan plukken. Die tijd heb ik gehad. 😐