maandag 2 september 2024

In de loods

Vooraf had ik gezegd, dat ik rond koffietijd weer thuis zou zijn. Na het snoeien en het ontbijt ben ik naar de loods gereden. Zaterdag, toen ik wat uit de caravan ging ophalen, had ik al gezien dat er twee cv ketels lagen en een doos met allerlei afval.
Ik was van plan zeer rustig te beginnen, dus vandaar de gedachte om maar 2 uurtjes te gaan 'werken'.  In de loods ben ik eerst met de inhoud van de doos begonnen. Nou, daar was ik alleen al zo'n anderhalf uur zoet mee. Daarna heb ik twee gasafvoerpijpen gestript om ze in aluminium, ijzer en kunststof te kunnen scheiden. Omdat de werkbus tijdens de (bouw)vakantie ook opgeruimd is, leverde ook dat veel metaal als afval op. Vanwege de 'uitloop', het was al 10 uur geweest, besloot ik mijn aanwezigheid af te ronden met het aanvegen van de vloer.
Daarna ben ik weer naar huis gefietst. Einde werktijd! Wat een baan hè? 😅