vrijdag 28 juni 2013

Overheerlijke Mici!

Kant en klaar in de super
Dankzij de inspanningen van Olga heb ik het recept van die overheerlijke mici gekregen. En dat niet alleen. Ik kreeg ook een flinke portie ingevroren mee. Ik hoefde thuis na het ontdooien alleen rolletjes van de speciaal gekruide gehakt te maken en ze te braden. Ze moeten eigenlijk op de bbq, maar dat zou mij te lang duren (schreef de nieuwsgierige, hongerige lekkerbek). Dus legde ik ze in de koekenpan. Hoewel ik ze als kroketten mooi gerold had geheel conform de aanwijzingen van Ovidiu, veranderden ze bij mij in de pan erg van vorm. Ovidiu had het de laatste keer ook zo gedaan, maar bij hem bleef de kroketvorm behouden. Het kan zijn dat in dit Hollandse klimaat geen kroketten van dit soort makelij worden geaccepteerd. Het worden nu mislukte gehaktballen, maar.......... de smaak was weer overweldigend! Bedankt Olga en Ovidiu.