woensdag 12 juni 2013

Ouwe Joekeldag

Als ik iets leuks voorbij zie komen, en dan heb ik het over activiteiten cq bijeenkomsten, dan noteer ik dat op de kalender. Sommige notities zijn bedoeld als een soort tip van de dag, andere zijn meer afspraken die ik graag wil nakomen.
Zo word ik eraan herinnerd wanneer er iets interessants voor mij te doen valt. Zo zijn er beurzen, tentoonstellingen, wedstrijden enz. die ik dan noteer. Ik ga ze onder het label Agenda opslaan. Dus mocht je nieuwsgierig zijn naar mijn 'aandachtspunten', dan kan je ze daaronder vinden. Ik kan gelijk goed van start gaan.
Uit Anna Paulowna kreeg ik een leuke tip. Ik had al eens eerder iets gezien van die club en volgens mij bevond zich het clubhuis toen nog op een ander adres, vlak in de buurt van mijn familie. Dit jaar ga ik zeker even op bezoek, ook al heb ik de Seeley inmiddels van de hand gedaan. Nogmaals mijn dank voor de tip Petra en het krantenartikel!