dinsdag 11 oktober 2011

Voor een weeshuis op Haïti

Van kunstenares Mieke Opdam ontving ik een e-mail :


Hallo,

Sinds kort span ik mij in om voor het Weeshuis Kay Angel van Lia van de Donk in Haïti donateurs te werven.  Lia is een Nederlandse vrouw die haar baan als make up artiest in New York heeft opgegeven om een weeshuis in Haïti te beginnen. www.weeshuisinhaiti.nl

Nancy
Voor haar 13 weeskindertjes is een jaarlijks bedrag van 6.000 euro nodig voor alle kosten van onderwijs. Met de verkoop van mijn portretten en het werven van donateurs probeer ik dat bedrag voor het einde van het jaar bij elkaar te hebben. Het eerste portret van Nancy, één van de weeskindjes, is al gereed. Op mijn website www.miekeopdam.nl  is te lezen hoe e.e.a. in z’n werk gaat. Daar is ook het formulier te vinden dat je kunt downloaden. Alle donaties, groot of klein, zijn welkom! Je maakt kans op een “een gratis pastel portret in opdracht” (dus ik maak een portret van bijvoorbeeld je kind, je man, je vrouw etc….). Help mee en stuur je formulier voor 15 december naar mij toe! Elke euro telt! Als je dit berichtje wilt doorgeven naar jouw eigen netwerk/vriendenkring dan is dat natuurlijk helemaal top!

Namens Lia en haar kindertjes, alvast ontzettend bedankt!

Groetjes,

Mieke