zaterdag 31 december 2011

Fan van 2011!

Het jaar 2011 was een vrij goed jaar. En dan spreek ik voor mezelf. We hebben veel leuke dingen gedaan, er zijn geen nare dingen gebeurd, ik heb weer iets meer gewerkt, meer drempels genomen en weer wat meer genoten. Voor mij is het belangrijk om af en toe even achterom te kijken, anders heb ik niet zozeer in de gaten of het wel of niet goed dan wel beter is gegaan. En natuurlijk is het achterom kijken belangrijk om zaken te verbeteren. Soms werd ik even door anderen de historie ingetrokken. Zoals laatst, toen ik een e-mail kreeg van Weblog.nl. Nee, het oude blog is nog steeds niet in orde. Men bood daar excuses voor aan. Ik dacht even : hé, bestaat dat nog? Of toen ik de administratie aan het opruimen was en een map vond met wat papieren van Superbikes, de tweewielerzaak. Die dateren nog van 2001! Het boekje met de 50 vragen die ik van Mike heb gekregen, voerde mij ook terug in de tijd. En hoe! Het begon direct al met vraag 1 : Hoe zag je huis en buurt eruit? Ik heb dankzij al die vragen een lange, leuke wandeling door mijn jeugd gemaakt richting het heden. Toen ik daarmee klaar was, kreeg ik via de post wat informatie over mijn uitvaartverzekering. Blijkbaar om het geheel compleet te maken. Pas toen ik die post in mijn handen had schoot het opeens door mij heen : 2011 was gewoon een prachtig jaar!