donderdag 8 december 2011

TVoH Maria Goosen

Er zijn zelfs (voormalige) The Voice of Holland kandidaten die dit blog lezen. Eén van hen is Maria Goosen. Maria is een beetje boos op mij, omdat ik 'zomaar' iets uit dat programma heb overgenomen. De voice-over van dat programma gaf namelijk een wat negatief commentaar toen Maria een battle aan het voorbereiden was met de kandidaat uit Lelystad, Shannon. Het commentaar bij de beelden was dat Maria duidelijk geen zin had om met Shannon aan de slag te gaan. Ik heb dat als zodanig weergegeven op dit blog (Shannon Saracco niet meer in TVoH) Maria geeft echter aan, dat dit niet conform de werkelijkheid was. Achter de schermen, zo schrijft ze, heeft het tweetal heel goed samengewerkt. Maria stak daarbij haar respect en bewondering voor Shannon niet onder stoelen en banken. Helaas kunnen wij als kijkers niet echt achter de schermen kijken. Maar ik ga er vanuit, dat RTL4 wat smeuïgheid in het populaire programma wilde brengen. Ten koste van in dit geval Maria en daar ben ik als kijker ingetuind. Lekker zo'n omroep. Stuw je als kandidaat de kijkcijfers omhoog en als dank sneu commentaar. Hopelijk heeft het commentaar geen invloed op haar carrière. Als goedmakertje nogmaals Maria in TvOH :